Tokio hotel - exportním hitem

19. listopadu 2008 v 20:36 | Posted by BillundTom |  Interviews

Tato kapela z Magdeburgu se stala exportním hitem - dokonce i odborníci
jsou ohromeni.

Halle/MZ
Tokio hotel by se mohlo stát opravdu něco velkého.
Melanie Fuerste si uvědomila si to večer v Dubnu 2007.Tokio hotel byli v nejvýznamnějším
koncertním sále ve francii, Paříž-Zenith. Před tisici fanoušky.
"Pokud Francouzské dívky,začali křičet nahlas"
Nebylo pochyb řekl Fürste. Fürste dává dohromady hodně skupin,je to jejich manager v tiskové universal music.
..největší světový rekord společnosti.
Z 4 kluků z Tokio Hotel se stali skutečné mezinárodní hvězdy:Izraleské fans - 5 000 podpisů které byli pro jejich demonstraci aby TH přijeli znova do Israele..
Bill,Tom,Gustava Georg byli take hrat v Tel Aviv,New York Times kde mimochodem dostali 4 hudební ceny.
Právě vyhrali v Europe Music Awards.
"tokio hotel jsou nejnovějším fenoměnem v této oblasti..v Německu" Říká Hubert Wandjo,profesor hudby obchodní akademie Pop Baden-Württemberg.
Celkem 18 zemí, které mají oficiální fanclub Tokio Hotel. Dokonce i ve Venezuele: v řijnu, vyhrála ocenění nejlepší Fanclub na MTV Latin Awards.
Několik institucí je potěšeno o větší zájem německého jazyka.Ačkoli existují i verze jejich CD v angličtině: " Na koncertech v zahraničí,fanoušci požadují aby alespoň jedna píseň byla v nemčině.
Řekla Melanie Fürste. "když nemecký umělci jsou úspěšní v jiných státech pak většinou spívají německy!" Řekl Hubert Wandjo.
Celosvětový úspěch jak to vysvětlit?? Rozhodnuto , ve které zemi kde akdy se kluci propagují ..a mají turné.Jako první Německá kapela Tokio Hotel ma "přednost" na Všeobecnou: v každé zemi...kde jsou úspěšní a jsou uvíděny na Trhu..
"Marketingový trh musí být neustále v pohybu " vysvetluje Wandjo. proto je třeba někoho kdo se zúčastní mnoho kultur a především se neustále pohybuje po světe.
Všichni 4 se zdají být profesionálové,ale jen pouze čístečně , říka Wandjo. Takový postup by zcela jistě nefungoval,jsou li chváleny kvalitya atraktivity kapely..by nebylo správné.
Rozhodující je ..zdůraznil:USP. Zkratska pro "unique selling Proposition" popisuje jazykové oblasti uvádění na Trh unikatní nabídky..
Kluci z Tokio Hotel je klučičí skupina v obvyklém sloa smyslu - v případě , že jejicg vzhled jezvláštní,jejich písně mnohem rockovější.
Ale oni mají podobné publikum,"přesně zapadají do požadavků na velmi mladé publikum" řekl Wandjo. Většina z nich má 12-19 let. Vedle tokio hotel používají strategie,které měli již Take That a Backstreet Boys: členům kapely jsou přiřazeny určité role.
Bill ztělesňuje pro své fanoušky ..nad normální ježek účes,make up a černé oči,namalované nehty.
Emoce , s nimiž si zpívá obvyklá témata jako Puberta-Láska,vztek,strach z budoucnosti- fascinuje!
Translate to czech by bIllundtom
Source: KSTA.de
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama