Prezentace Tokio Hotel v Gothic divadlu (25.08.2008)

27. srpna 2008 v 14:45 | Posted by BillundTom |  Interviews
Mezinárodní superstars Tokio Hotel berou hudební svět jako bouře. Po získání čtyřikrát prvního místa za singly, dvakrát za alba a prodali skoro tři miliony CD a DVD ve své rodné zemi, tak se stali největším interpretem, který vyšel z Německa za posledních dvacet let. A to jejich první CD bylo nahráno, když klukům bylo od 13 do 15 let. Bourají kulturní zdi, Tokio Hotel fenomén překračují jazykové bariéry a chovají se jako tornádo, které zastihlo Španělsko, Itálii, Skandinávii, Rusko a Izrael. V Rakousku a Švýcarsku, Tokio Hotel získali čtyřikrát platinu a ve Francii hráli pro půl milionu diváku své písně před Eiffelovou věží. Jedno po druhém, Evropská teritoria vítali kapelu od divadel po arény po celé měsíce. Vyprodali přes 43 hal s více než 400 000 fanoušky ve své rodné zemi a mají nejúspěšnější debutové turné v Německu.
Kapela se skládá z Billa Kaulitze, 18 (zpěvák), Billova dvojčete Toma Kaulitze, 18 (kytarista), Gustava Schäfera, 19 (bicí) a Georga Listinga, 20 (basa). Teď jsou Tokio Hotel připraveni na Ameriku a stane se to jenom otázkou času, než se tahle hysterie dostane i do Států.
"Vždycky byl náš sen hrát ve Státech," říká zpěvák Bill Kaulitz, který zpívá poprvé anglicky na albu Scream, kapely americkém debutu. "Vyrostli jsme na amerických kapelách jako Metallica, Green Day a The Red Hot Chili Peppers. Chtěli jsme dostat taky takovou šanci."
Kapela vznikla v Magdeburgu, Německo, v 2001 (originálně pod jménem Devilish), říkají, že si nikdy nemysleli, že by někdy vyhráli nějakou prestižní německou cenu. "Nikdy tu nebyl plán B," vysvětluje Bill, "muzika je vše, co umíme." Kytarista Tom přidává "Hrát živě pro nás znamená všechno. Tak jsme začali před třemi roky...hráli jsme naše písně v malých klubech a barech - někdy jenom pro pět lidí. Tyhle dny se naprosto změnily. Měli jsme vyprodané stadiony a největší haly. Tenhle neuvěřitelný úspěch je těžké pochopit a každý den jsme za to vděční."
S jejich americkým debutem, posluchači mají možnost slyšet jak Tokio Hotel mají melodické rockové písně s kytarovými zvuky a se silnými tempy, které se můžou měnit i v balady. Jedinou věc, kterou jejich písně mají společnou? Vždycky je tu zpráva.
"Don't Jump" je anti-sebevražedná píseň, která říká posluchači to nevzdávat, zatímco se album otevírá se silným "Scream", které "říká o tom, co chcete - nebo ještě líp, vykřičet to - oznámit to," vysvětluje Bill. Tichá ale silná "Rescue Me" je o bezmoci, která se vám objevuje před očima, zatímco "Monsoon" je o těžkých chvílích s nejlepším přítelem nebo spřízněnou duší.
"Texty jsou pro nás velmi důležité," říká Bill. "Pomáhají našim fanouškům ukázat, odkud jsme. Nejlepší součástí na tom být muzikant je být na podiu a vidět lidi, jak zpívají vaše texty." Teď, poprvé, bude možné poslechnout si své písně v angličtině. "Bude to trochu šílené," uznává Bill. Kapela se učila anglicky jenom ve škole, stále píší své písně v němčině a potom se překládají do angličtiny.
První americké album je vlastně kombinací jejich prvních dvou německých alb - "Schrei (Scream)" a "Zimmer 483 (Room 483)" - přeloženy do angličtiny a přehrány. Jejich první singl v Německu "Durch den Monsun" se stal číslem jedna v srpnu 2005 a "Rette Mich" se stalo taky prvním krátce po tomhle.
Jejich první singl z druhého alba "Zimmer 483" je "Übers Ende der Welt", který vyšel v 2007 a rychle se stal jedničkou. Teď soustřeďují svůj pohled na Ameriku.
"Myslíme, že naše muzika mluví sama za sebe," říká Bill. "Samozřejmě, že chceme úspěch, chceme si něco dokázat a abychom byli upřímní, tak i ostatním."
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ×Confused Baby× ×Confused Baby× | Web | 27. srpna 2008 v 18:40 | Reagovat

postupuješ do 3.kola SONB o.1 :) hlasy si scháněj jak chceš :*

2 BajulíneQ→SB♥ BajulíneQ→SB♥ | Web | 28. srpna 2008 v 11:05 | Reagovat

Ahoj u mě na blogu je info tak prosím kukni tam a přečti si to )

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama