Musiqtone review na koncert v Chicagu (15.08.2008)

21. srpna 2008 v 22:13 | BillundTom |  Interviews
Když jste šli po dolním Chicagu 15.srpna 2008 a šli jste kolem House of Blues, tak byste si okamžitě všimli nadšených fanoušků Tokio Hotel, kteří čekali u vstupu na vyprodaný koncert. Jakmile odezněla sedmá hodina, fanoušci okamžitě začali naplňovat halu a čekal na rockery.
Fanoušci se shromáždili a dělali všechno, jenom pro to, aby byli co nejblíže podiu. Kdykoliv začala hrát nová píseň, tak ztichli, aby se ujistili, jestli jde o první tóny písně Tokio Hotel. Každých pár minut vyšly silné výkřiky, které následovaly další. Několik fanoušků začalo pokřikovat "Tokio Hotel!" a o několik později celá hala už křičela jejich jména.
Jakmile černá záclona spadla a vy jste mohli uvidět kapelu, do uší vás zastihnul ohlušující křik fanoušků. Na každé straně podia bylo něco, co poutalo pozornost fanoušků, takže se nikdo necítil na špatném místě. Bill si zabral prostředek podia, ale chodil na obě strany, aby se ujistil, že i tam má zajištěnou pozornost. Tom zůstával na levé straně, ale často taky chodil za Billem a Georgem. Georg zase zůstával napravo, zřídka se pohnul. Gustav byl vzadu na podiu a mlátil do svých bicích.
Když Bill nahlásil do mikrofonu, že budou hrát jejich hit "Monsoon" celá řada začala šílet. Všechny telefony okamžitě šli nahoru, hýbalo se to ze strany na stranu podle písně. Billův hlas začal znít po hale a mohlo se slyšet jak lidi šeptají "Osobně zní úžasně, líp než na CD." Zatímco Bill zpíval, tak se snažil udržet kontakt s fanoušky. Díval se na každého, usmíval se na každého a ujišťoval se, že víte, že zpíval v určitou chvíli právě vám. Bill křičel na publikum "Jste připraveni?" a na to začal zpíval jejich singl "Ready,set,go" Bill poděkoval všem fanouškům z Chicaga a slíbil, že se vrátí zpátky, což vyvolalo další vlnu křiku.
Kapela opustila podium, ale fanoušci neodcházeli. Začali pokřikovat a krátce na to, se kapela opět vynořila na podiu. Hráli další píseň a znova opustili podium. Několik lidí po tomhle odešlo, ale 90% fanoušků zůstali a pokřikovalo dál. Jejich nadšení pro Tokio Hotel se nenaplnilo. Tokio Hotel vstoupili na podium, naposled tuto noc, a zahráli další píseň. Hráli "Monsoon" ještě jednou a fanoušci zpívali slovo od slova. Jakmile píseň ukončili, tak házeli různé věci do publika, od ručníků po lahve s vodou až na trsátka. Bill, Tom a Georg opustili podium a Gustav zůstal o něco dýl a rozhazoval několik paliček do publika. Potom poděkoval řadě a taky odešel.
Jestli jste nebyli velkými fanoušky Tokio Hotel před koncertem, tak jste odcházeli s větším chtíčem po jejich muzice. Koncert byl plný energie a každý si ho musel dokázat užít. Publikum bylo velmi rozdílné, od mladých po dospělé, ale každý si to užíval, ať už byl jakkoliv starý.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.